Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja AdRoll. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja AdRoll. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto AdRoll in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja AdRoll stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
AdRoll je platforma za trženje, e-trgovina, ki daje rastočim blagovnim znamkam D2C moč za povezovanje s strankami.
AdRoll je platforma za trženje, e-trgovina, ki daje rastočim blagovnim znamkam D2C moč za povezovanje s strankami.
Ekipa za podporo strankam Adroll ponuja naslednje podporne kanale: email preko obrazca, podporo na socialnih omrežjih in samopostrežno podporo.
AdRoll lahko kontaktirate preko email obrazca ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
AdRoll lahko kontaktirate preko obrazca: https://www.adroll.com/email-start
Ne, AdRoll podpore s klepetom v živo.
AdRoll nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih