Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Alexa. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Alexa. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Alexa in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Alexa stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Alexa Internet, Inc. je ameriško podjetje za analizo spletnega prometa s sedežem v San Franciscu.
Alexa Internet, Inc. je ameriško podjetje za analizo spletnega prometa s sedežem v San Franciscu.
Ekipa za podporo strankam Alexa ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družbene medije, samopostrežno podporo.
Na Alexa se lahko obrnete tako, da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Alexa nima e -poštne podpore.
Ne, Alexa nima podpore za klepet v živo.
Alexa nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih