Kontaktne informacije za App Store podporo v Sloveniji.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja App Store. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja App Store. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto App Store in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja App Store stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
App Store je najboljše mesto za odkrivanje in prenos aplikacij, ki vam bodo všeč, na vašem iPhone, iPad in iPod touch.
App Store je najboljše mesto za odkrivanje in prenos aplikacij, ki vam bodo všeč, na vašem iPhone, iPad in iPod touch.
Skupina za podporo strankam App Store ponuja naslednje kanale podpore: aplikacijo za podporo Apple, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na App Store se lahko obrnete tako, da jim pišete prek aplikacije Apple Support, začnete klepet z agentom v živo v njihovi aplikaciji, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
App Store nima podpore po e-pošti. Pišete jim lahko prek aplikacije Apple Support.
Da, App Store ima podporo za klepet v živo. Najdete ga v aplikaciji Apple Support.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: https://support.apple.com/en-us/HT201232
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih