Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja BabyCenter. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja BabyCenter. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto BabyCenter in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja BabyCenter stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
V BabyCenter poiščite informacije o nosečnosti, zdravju otrok, starševstvu in še več, vključno s strokovnimi nasveti.
Poiščite informacije pri BabyCenter o nosečnosti, zdravju otroku, starševstvu & amp; več, vključno s svetovanjem strokovnjakov.
Ekipa za pomoč strankam BabyCenter ponuja naslednje kanale podpore: obrazec, podporo za družabne medije in podporo za forum.
Na BabyCenter se lahko obrnete tako, da oddate obrazec ali pa mu pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Druga možnost je, da uporabite njihov forum, če imate raje samopostrežno podporo.
BabyCenter nima podpore po e -pošti.
Na BabyCenter se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:
https://www.babycenter.com/help-contactus
Ne, BabyCenter nima podpore za klepet v živo.
BabyCenter nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih