Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Baymard. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Baymard. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Baymard in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Baymard stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Baymardovo raziskavo uporablja več kot 3.000 blagovnih znamk, agencij, raziskovalcev in oblikovalcev UX.
Baymard raziskavo uporablja več kot 3000 blagovnih znamk, agencij, raziskovalcev in oblikovalcev UX
Ekipa za podporo strankam podjetja Baymard ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Baymard se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na info@baymard.com.
Ne, Baymard nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč:
+1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih