Kontaktne informacije za ekipo podpore podjetja Baymard - e-pošta, klicni center, družbeni mediji in samopostrežna podpora.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Baymard. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Baymard. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Baymard in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Baymard stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Baymardovo raziskavo uporablja več kot 3.000 blagovnih znamk, agencij, raziskovalcev in oblikovalcev UX.
Baymard raziskavo uporablja več kot 3000 blagovnih znamk, agencij, raziskovalcev in oblikovalcev UX
Ekipa za podporo strankam podjetja Baymard ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Baymard se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na info@baymard.com.
Ne, Baymard nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: +1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih