S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Benchmark ONE. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Benchmark ONE. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Benchmark ONE in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Benchmark ONE stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Benchmark ONE je spletno mesto, ki ponuja vrsto orodij za avtomatizacijo prodaje in trženja, ki podjetjem pomagajo povečati prodajo in povečati bazo strank. Platforma vključuje funkcije, kot so samodejno zajemanje potencialnih strank, avtomatizacija prodaje in trženja ter poročanje in analitika. Benchmark ONE ponuja tudi vrsto storitev, vključno s točkovanjem potencialnih strank, analizo prodajnega toka in optimizacijo marketinških kampanj.
Benchmark ONE ponuja več različnih kanalov podpore, vključno s klicnim centrom in podporo po e-pošti ali družbenih medijih. Za hitro samopomoč lahko stranke uporabijo tudi bazo znanja Benchmark ONE ali kontaktni obrazec, ki je na voljo neprekinjeno.
Podpora strankam Benchmark ONE ponuja različne kanale za zagotavljanje zadovoljstva strank. Najboljši način za stik s podjetjem je, da ga pokličete na + 1 (866) 991-4888 ali mu pišete e-pošto na sales@hatchbuck.com. Benchmark ONE ponuja tudi namensko bazo znanja za stranke s pogostimi vprašanji in koristnimi nasveti ter vadnicami ali nenehnim kontaktnim obrazcem. Družabni mediji, kot sta Twitter in Facebook, nudijo strankam neformalen način, da postavljajo vprašanja in izvedo več o izdelkih in storitvah Benchmark ONE.
Benchmark ONE je znan po odlični storitvi za stranke. Prizadevajo si svojim strankam zagotoviti neprimerljivo ponudbo izdelkov in storitev ter jim ponuditi zanesljive in intuitivne rešitve prek svoje ekipe usposobljenih in izkušenih strokovnjakov. Zagotavljajo prilagojeno pozornost, priročne možnosti storitev za stranke ter hitre odgovore na vprašanja in pomisleke, kar olajša uporabo njihovih storitev. Njihova ekipa za pomoč uporabnikom daje strankam občutek samozavesti glede njihove izkušnje z Benchmark ONE in njihovo predanost njihovemu uspehu.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih