Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Bose. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Bose. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Bose in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Bose stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bose Corporation je ameriško proizvodno podjetje, ki prodaja predvsem avdio opremo.
Bose Corporation je ameriško proizvodno podjetje, ki prodaja predvsem avdio opremo.
Ekipa za podporo strankam Bose ponuja naslednje podporne kanale: klepet v živo, klicni center, podporo na socialnih omrežjih, forumu in samopostrežno podporo.
Bose lahko kontaktirate preko spletnega klepeta v živo z agentom na njihovi spletni strani, klicem v klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Bose nima email podpore.
Da, Bose ima klepet v živo s podporo. Pojdite na njihovo spletno stran in poiščite gumb: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html
Če imate raje telefonsko podporo, pokličite njihov klicni center za pomoč 1-800-379-2073
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih