Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Checkfront. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Checkfront. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Checkfront in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Checkfront stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Platforma za upravljanje rezervacij podjetja Checkfront vam pomaga prodajati izkušnje, upravljati svoje vire in razvijati svoje podjetje.
Platforma za upravljanje rezervacij podjetja Checkfront vam pomaga prodajati izkušnje, upravljati svoje vire in razvijati svoje podjetje.
Ekipa za podporo strankam podjetja Checkfront ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na Checkfront se obrnete tako, da jim pošljete e-poštno sporočilo, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@checkfront.com
Ne, Checkfront nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč+1 (250) 999-2209.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih