Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Criteo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Criteo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Criteo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Criteo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Criteo je globalno tehnološko podjetje, ki svetovno tržišče oskrbuje z zaupanja vrednim in učinkovitim oglaševanjem.
Criteo je globalno tehnološko podjetje, ki svetovno tržišče oskrbuje z zaupanja vrednim in učinkovitim oglaševanjem.
Ekipa za podporo strankam Criteo ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih, forumu in samopostrežno podporo.
Criteo lahko kontaktirate preko email sporočil, klicem v klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na contact@criteo.com
Ne, Criteo nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center za pomoč +33 1 40 40 22 90
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih