Kontakti za pomoč strankam podjetja Criteo vključujejo naslov e-pošte in bazo znanja. Podjetje je dosegljivo tudi preko družbenih medijev.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Criteo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Criteo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Criteo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Criteo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Criteo je globalno tehnološko podjetje, ki svetovno tržišče oskrbuje z zaupanja vrednim in učinkovitim oglaševanjem.
Criteo je globalno tehnološko podjetje, ki svetovno tržišče oskrbuje z zaupanja vrednim in učinkovitim oglaševanjem.
Ekipa za podporo strankam Criteo ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih, forumu in samopostrežno podporo.
Criteo lahko kontaktirate preko email sporočil, klicem v klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na contact@criteo.com
Ne, Criteo nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center za pomoč +33 1 40 40 22 90
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih