Kontaktne informacije za ekipo za pomoč strankam podjetja Daimler v Slovenščini
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Mercedes-Benz Group. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Mercedes-Benz Group. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Mercedes-Benz Group in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Mercedes-Benz Group stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Daimler je eden največjih proizvajalcev premijskih avtomobilov in največji svetovni proizvajalec gospodarskih vozil s svetovnim dosegom.
Daimler je eden največjih proizvajalcev premijskih avtomobilov in največji svetovni proizvajalec gospodarskih vozil s svetovnim dosegom.
Ekipa za podporo strankam podjetja Daimler ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center in podporo za družbene medije.
Na Daimler se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-poštno sporočilo, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na dialog@daimler.com.
Ne, Daimler nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +49 711 17 0.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih