Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Daimler. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Daimler. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Daimler in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Daimler stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Daimler je eden največjih proizvajalcev premijskih avtomobilov in največji svetovni proizvajalec gospodarskih vozil s svetovnim dosegom.
Daimler je eden največjih proizvajalcev premijskih avtomobilov in največji svetovni proizvajalec gospodarskih vozil s svetovnim dosegom.
Ekipa za podporo strankam podjetja Daimler ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center in podporo za družbene medije.
Na Daimler se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-poštno sporočilo, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na dialog@daimler.com.
Ne, Daimler nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +49 711 17 0.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih