Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Dayoo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Dayoo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Dayoo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Dayoo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dayoo se ukvarja z razvojem novih medijev, ki delujejo kot viri informacij.
Dayoo se ukvarja z razvojem novih medijev, ki delujejo kot viri informacij.
Ekipa za pomoč uporabnikom podjetja Dayoo ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto in klicni center.
Na Dayoo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali jih pokličete.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na dayoo@gdgzrb.com.
Ne, Dayoo nima podpore za klepet v živo.
Odvisno od tega, kakšno podporo potrebujete. Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: 020-81163454, 020-81163684, 020-81163448.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih