Kontaktne informacije za pomoč strankam v podjetju Exame v Sloveniji
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Exame. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Exame. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Exame in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Exame stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
EXAME je glavno sredstvo osebnega, poklicnega in poslovnega razvoja v državi.
EXAME je glavno sredstvo osebnega, poklicnega in poslovnega razvoja v državi.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Exame ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na podjetje Exame se lahko obrnete po e-pošti, tako da začnete klepetati z agentom v živo na njihovih spletnih straneh ali pustite sporočilo na eni od njihovih platform v družabnih medijih. Če imate raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Na njihovo podporo se lahko obrnete po e-pošti: atendimento@exame.com
Da, Exame ponuja podporo za klepet v živo. Pojdite na splet: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Exame ne ponuja podpore za klicni center.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih