Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Feefo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Feefo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Feefo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Feefo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Feefo je globalno podjetje za preglede in vpoglede, ki sodeluje z več kot 3.500 podjetji.
Feefo je globalno podjetje za preglede in vpoglede, ki sodeluje z več kot 3.500 podjetji.
Ekipa za podporo strankam Feefo ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih in samopostrežno podporo.
Feefo lahko kontaktirate preko email sporočil, klicem v klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na support@feefo.com
Ne, Feefo nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center +44 203 362 4209
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih