Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Forrester. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Forrester. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Forrester in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Forrester stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Forrester Research ustvarja poročila o tehnoloških raziskavah ter nudi svetovalne storitve in tehnološke konference.
Forrester Research ustvarja poročila o tehnoloških raziskavah ter nudi svetovalne storitve in tehnološke konference.
Ekipa za podporo strankam podjetja Forrester ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na Forrester, tako da jih pokličete ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Forrester nima podpore po e-pošti.
Ne, Forrester nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 617.613.5730.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih