Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Ipsos. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Ipsos. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Ipsos in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Ipsos stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ipsos je tretje največje svetovno podjetje za raziskovanje trga, ki deluje na 90 trgih z več kot 18.000 raziskovalci.
Ipsos je tretje največje svetovno podjetje za raziskovanje trga, ki deluje na 90 trgih z več kot 18.000 raziskovalci.
Ekipa za podporo strankam Ipsos ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto prek obrazca, klicni center, podporo za družbene medije.
Na Ipsos se lahko obrnete tako, da jim po e-pošti pošljete obrazec, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Na Ipsos se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.ipsos.com/en/contact
Ne, Ipsos nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (+33) 1 41 98 90 00
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih