Kontaktne informacije za pomoč strankam podjetja Ipsos, vključno s klicnim centrom in e-poštnim obrazcem za povpraševanja, niso na voljo pa klepet v živo. Informacije so na voljo na družbenih medijih, kot so Facebook, Twitter in Instagram
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Ipsos. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Ipsos. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Ipsos in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Ipsos stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ipsos je tretje največje svetovno podjetje za raziskovanje trga, ki deluje na 90 trgih z več kot 18.000 raziskovalci.
Ipsos je tretje največje svetovno podjetje za raziskovanje trga, ki deluje na 90 trgih z več kot 18.000 raziskovalci.
Ekipa za podporo strankam Ipsos ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto prek obrazca, klicni center, podporo za družbene medije.
Na Ipsos se lahko obrnete tako, da jim po e-pošti pošljete obrazec, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev.
Na Ipsos se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.ipsos.com/en/contact
Ne, Ipsos nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (+33) 1 41 98 90 00
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih