Kontakti za podporo strankam podjetja JazzHR vključujejo kanale e-pošte, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo. Obrnite se neposredno na JazzHR preko spodaj navedenih kontaktov.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja JazzHR. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja JazzHR. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto JazzHR in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja JazzHR stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
JazzHR je zmogljiv, uporabniku prijazen sistem za sledenje prosilcem, ki je namensko izdelan, da podjetjem pomaga preseči cilje pri zaposlovanju.
JazzHR je zmogljiv, uporabniku prijazen sistem za sledenje prijavam, ki je namensko izdelan, da podjetjem pomaga preseči cilje pri zaposlovanju.
Ekipa za podporo strankam podjetja JazzHR ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na JazzHR se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@jazzhr.com or hello@jazzhr.com.
Ne, JazzHR nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (888) 885.5299.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih