Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • JetBrains kontakti za pomoč strankam

JetBrains kontakti za pomoč strankam

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja JetBrains . Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja JetBrains . To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto JetBrains in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja JetBrains stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

JetBrains kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke JetBrains  po e-pošti

JetBrains Podpora preko e-pošte

sales@jetbrains.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja JetBrains

JetBrains Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo JetBrains

JetBrains Podpora preko klicnega centra

+420 241 722 501

Izvedite več o izdelkih JetBrains

JetBrains Baza znanja

https://www.jetbrains.com/help/

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti JetBrains

JetBrains Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

JetBrains  Instagram

JetBrains Instagram

instagram.com/jetbrains/

JetBrains  Facebook Stran

JetBrains Facebook Stran

facebook.com/JetBrains

JetBrains  Twitter

JetBrains Twitter

twitter.com/jetbrains

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

JetBrains  Pogoji in določila

JetBrains Pogoji in določila

N/A

JetBrains  Politika zasebnosti

JetBrains Politika zasebnosti

N/A

JetBrains  Varnostna politika

JetBrains Varnostna politika

N/A

JetBrains  GDPR

JetBrains GDPR

N/A

JetBrains  Wikipedia stran

JetBrains Wikipedia stran

N/A

JetBrains  Partnerski program

JetBrains Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je JetBrains?

JetBrains je vodilni svetovni prodajalec orodij za profesionalni razvoj.

 

Kakšne tipe podpore ponuja JetBrains?

Ekipa za podporo strankam JetBrains ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih medijih in samopostrežno podporo.

 

Kako kontaktiram JetBrains?

Zapier lahko kontaktirate preko email sporočil, preko klicnega centra ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je JetBrains email naslov?

Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na sales@jetbrains.com

Ali ima JetBrains klepet v živo?

Ne, JetBrains nima podpore s klepetom v živo.

 

Kako lahko govorim z nekom pri JetBrains?

Če imate raje telefonsko podporo, kontaktirajte njihovo linijo za pomoč +420 241 722 501

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico