Kontakti za pomoč strankam podjetja JetBrains v Sloveniji. Vključujejo podporo preko e-pošte in družbenih medijev. Nudijo tudi bazo znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja JetBrains . Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja JetBrains . To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto JetBrains in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja JetBrains stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
JetBrains JetBrains je vodilni svetovni prodajalec orodij za profesionalni razvoj.
JetBrains je vodilni svetovni prodajalec orodij za profesionalni razvoj.
Ekipa za podporo strankam JetBrains ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih medijih in samopostrežno podporo.
Zapier lahko kontaktirate preko email sporočil, preko klicnega centra ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na sales@jetbrains.com
Ne, JetBrains nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kontaktirajte njihovo linijo za pomoč +420 241 722 501
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih