Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Kajabi, vključno s podporo preko e-pošte, klepeta v živo, baze znanja in družbenih medijev. Platforma vse v enem za ustvarjanje spletnih tečajev, trženjske kampanje in ciljne strani.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Kajabi. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Kajabi. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Kajabi in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Kajabi stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Platforma vse v enem, ki olajša ustvarjanje spletnih tečajev, zagon trženjskih kampanj, izdelavo ciljnih strani in drugo.
Platforma vse v enem, ki olajša ustvarjanje spletnih tečajev, zagon trženjskih kampanj, izdelavo ciljnih strani in drugo.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Kajabi ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Kajabi se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@kajabi.com
Ne, Kajabi nima podpore za klepet v živo.
Kajabi nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih