Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Hostinger. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Hostinger. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Hostinger in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Hostinger stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
https://support.hostinger.com/en/?_ga=2.149700726.1784597762.1683793561-1016515087.1683793561
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Hostinger je podjetje za spletno gostovanje, ki ponuja vrsto rešitev za gostovanje za lastnike in razvijalce spletnih mest. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2004 in ima sedež v Kaunasu v Litvi, podatkovni centri pa so po vsem svetu. Hostinger je znan po svojih dostopnih cenah in enostavnih storitvah gostovanja.
Hostinger ponuja različne rešitve gostovanja, vključno z deljenim gostovanjem, gostovanjem VPS, gostovanjem v oblaku in gostovanjem WordPress. Vsaka od teh rešitev gostovanja ima različne funkcije in cenovne načrte, kar lastnikom spletnih mest omogoča, da izberejo rešitev gostovanja, ki najbolje ustreza njihovim potrebam in proračunu.
Ena glavnih prodajnih prednosti Hostingerja je njegova cenovna dostopnost. Podjetje ponuja nekaj najnižjih cen v industriji, zaradi česar je privlačna možnost za lastnike spletnih mest, ki se zavedajo proračuna. Kljub nizkim cenam Hostinger ponuja zanesljive storitve gostovanja z 99,9-odstotnim jamstvom za neprekinjeno delovanje in podporo strankam 24/7.
Poleg storitev gostovanja Hostinger ponuja tudi vrsto drugih izdelkov in storitev, vključno z registracijo domene, orodji za ustvarjanje spletnih strani in SSL certifikati. Ti dodatni izdelki in storitve lastnikom spletnih mest olajšajo izdelavo in vzdrževanje spletnih mest na enem mestu.
Na splošno je Hostinger cenjeno podjetje za spletno gostovanje, ki ponuja vrsto cenovno ugodnih in zanesljivih rešitev gostovanja za lastnike in razvijalce spletnih mest. Hostinger je s svojimi storitvami gostovanja, ki so enostavne za uporabo, podporo strankam 24 ur na dan in vse dni v tednu ter naborom dodatnih izdelkov in storitev odlična možnost za vsakogar, ki želi zgraditi in vzdrževati spletno mesto.
Obstajajo različni načini za stik s Hostingerjem, najučinkovitejši pa je odvisen od nujnosti zadeve.
Podjetje ima na primer obsežno bazo znanja s članki in vadnicami, ki pokrivajo različne vidike gostovanja in upravljanja spletnega mesta. Do njega lahko dostopate tako, da obiščete spletno stran podjetja, se pomaknete na dno spletne strani in poiščete razdelek Baza znanja, ki je na pravem mestu.
Na Hostinger se lahko obrnete tudi tako, da pošljete e-pošto njihovi skupini za podporo. E-poštni naslov je sales@hostinger.com. Podjetje ima različne e-poštne naslove za medijska vprašanja ali prijavo zlorab. Prepričajte se, da ste izbrali pravi e-poštni naslov in vključite čim več podrobnosti o svoji težavi, da vam bo skupina za podporo lahko bolje pomagala.
Uporabite lahko tudi kontaktni obrazec na strani Kontaktirajte nas, da stopite v stik s Hostinger.com. Večinoma se uporablja kot notranji kanal za poročanje o kršitvah za nekdanje ali sedanje zaposlene. Preprosto vnesite svoje podatke in sporočilo in ekipa za podporo vam bo odgovorila v najkrajšem možnem času.
Hostinger je aktiven tudi na platformah družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Spremljate jih lahko, da boste na tekočem z njihovimi najnovejšimi novicami in posodobitvami. Lahko jim tudi pošljete neposredno sporočilo na teh platformah, da stopite v stik z njihovo skupino za podporo.
Če niste stranka, je najboljši način za stik z nekom v Hostingerju prek e-pošte. Imajo uradni kontaktni e-poštni naslov na support@hostinger.com, kamor lahko pošljete kakršna koli povpraševanja ali vprašanja, ki jih morda imate. V nasprotnem primeru lahko uporabite klepet v živo kot obliko podpore v živo, kjer se je potrebno prijaviti, da vas lahko obravnava ekipa za podporo.
Hostinger ponuja načrte spletnega gostovanja za agencije, ki morajo ustvariti več spletnih mest za stranke. hPanel podjetja ima uporabniku prijazen vmesnik za enostavno upravljanje različnih spletnih mest.
Skupina za pomoč strankam družbe Hostinger ponuja naslednje podporne kanale: e-pošta, podpora družbenih medijev in samopostrežna podpora.
Na Hostinger se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Če imate raje samopostrežno podporo, lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Njihovo podporo lahko kontaktirate tako, da pišete e-poštno sporočilo na sales@hostinger.com.
Lahko se prijavite in kontaktirate njihovo podporo v živo na https://www.hostinger.com/cpanel-login?r=/jump-to/new-panel/section/help.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih