Na tej strani najdete kontaktne podatke za podporo strankam podjetja Kaggle, ki vam lahko pomagajo pri morebitnih težavah ali vprašanjih. Podjetje ne ponuja podpore preko elektronske pošte ali klepeta v živo, vendar lahko z njimi stopite v stik prek njihove baze znanja, foruma ali socialnih medijev.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Kaggle. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Kaggle. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Kaggle in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Kaggle stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Kaggle ponuja nastavljivo Jupyter Notebook okolje, ki ne zahteva namestitve.
Kaggle ponuja nastavljivo Jupyter Notebook okolje, ki ne zahteva namestitve.
Podporna služba Kaggle ponuja naslednje kanale podpore: družbena omrežja, forum in samopostrežna podpora.
V stik s Kaggle podporno službo lahko stopite preko sporočil na družbenih omrežjih. Lahko pa tudi uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Kaggle ne ponuja podpore preko elektronske pošte.
Ne, Kaggle ne ponuja podpore preko klepeta v živo.
Kaggle ne ponuja podpore strankam po telefonu.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih