Kontakti službe za pomoč uporabnikom Campaign Monitor vam omogočajo, da stopite v stik s podporo preko različnih kanalov, kot so socialni mediji, baza znanja in forumi skupnosti. Podjetje ponuja orodja za preizkušanje A/B, analizo podatkov in podporo strankam preko različnih kanalov družbenih medijev. Imajo tudi namensko ekipo za podporo strankam, ki se osredotoča na zagotavljanje odlične storitve. Kontaktni podatki za Campaign Monitor so na voljo na njihovi spletni strani.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Campaign Monitor. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Campaign Monitor. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Campaign Monitor in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Campaign Monitor stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Campaign Monitor je platforma za e-poštno trženje, ki podjetjem pomaga ustvarjati in pošiljati e-poštne kampanje. Ponuja orodja za načrtovanje, avtomatizacijo in sledenje e-poštnih kampanj ter upravljanje seznamov naročnikov. Campaign Monitor ponuja tudi orodja za A/B testiranje kampanj in analizo podatkov iz e-poštnih kampanj.
Campaign Monitor je mogoče vzpostaviti stik prek družbenih medijev. Če imate raje samopostrežno podporo in želite biti na tekočem z najnovejšimi temami, lahko dostopate do njihove baze znanja ali foruma skupnosti.
Družbene medije, vključno z LinkedInom, Facebookom ali Instagramom, lahko uporabite za pomoč podjetja. Baza znanja in pogosta vprašanja lahko nudijo uporabne informacije za podporo strankam v storitvi Campaign Monitor. Nenazadnje je forum skupnosti dober način za reševanje pogostih težav z malo pomoči vrstnikov.
Posebna ekipa za pomoč strankam Campaign Monitor je osredotočena na zagotavljanje odlične podpore strankam. Uporabljajo najnovejše podporne tehnologije, da strankam čim hitreje in učinkoviteje zagotovijo pomoč, ki jo potrebujejo. Njihovi predstavniki službe za pomoč strankam so motivirani, da na vprašanja strank odgovarjajo takoj ter z veliko pozornostjo in vljudnostjo. Poleg tega razumejo pomen zadovoljstva strank in so ponosni na to, da skrbijo, da so težave strank vedno hitro rešene.
Video obravnava marketinške strategije za spletno trženje. Poudarek je na vsebini, ki privablja in zadržuje občinstvo. Govori tudi o uporabi družbenih omrežij za promocijo izdelkov in storitev.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.