S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja E-goi . Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja E-goi . To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto E-goi in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja E-goi stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
E-goi je večkanalna platforma za avtomatizacijo trženja, ki podjetjem pomaga ustvarjati in izvajati ciljno usmerjene marketinške akcije prek različnih kanalov, vključno z e-pošto, SMS-i, družbenimi mediji in mobilnimi potisnimi obvestili. Platforma ponuja vrsto funkcij, ki podjetjem pomagajo pri sodelovanju s svojim občinstvom in spodbujanju konverzij, vključno z e-poštnim trženjem, avtomatizacijo trženja, segmentacijo, ciljnimi stranmi, spletnimi potisnimi obvestili in še več.
Z E-goi lahko podjetja preprosto ustvarijo in upravljajo marketinške akcije prek intuitivnega urejevalnika povleci in spusti ter spremljajo svojo uspešnost s podrobno analitiko in poročanjem. Platforma se prav tako integrira z različnimi orodji in storitvami tretjih oseb, kot so programska oprema CRM, platforme za e-trgovino in omrežja družbenih medijev, da podjetjem pomaga racionalizirati njihova tržna prizadevanja in izboljša njihovo splošno učinkovitost.
Na splošno je E-goi zmogljiva platforma za avtomatizacijo trženja, ki lahko podjetjem vseh velikosti pomaga ustvariti in izvajati učinkovite marketinške akcije v več kanalih ter posledično povečati prodajo in prihodke.
Z E-goi lahko stopite v stik tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od njihovih strani v družbenih medijih. Če imate raje samopostrežno pomoč in želite informacije o aktualnih težavah, lahko uporabite tudi njihov uporabniški forum.
E-goi je platforma za avtomatizacijo trženja, ki uporabnikom ponuja več načinov za podporo strankam. Tukaj so glavni načini, kako lahko dobite pomoč:
Če se želite obrniti na podporo strankam E-goi prek e-pošte ali telefona, lahko obiščete njihovo spletno mesto Facebook social media. Pokličete jih na + 351 300 404 336 (telefonsko številko za svojo regijo najdete na spletni strani E-goi) ali jim pošljete e-pošto na info@e-goi.com močno>. E-goi ponuja telefonsko podporo za uporabnike, ki raje neposredno govorijo s predstavnikom podpore strankam.
Baza znanja E-goi je glavni vir za iskanje odgovorov na pogosta vprašanja in težave. Do njega lahko dostopate s klikom na gumb “baza znanja” v spodnjem desnem kotu spletnega mesta E-goi. Tukaj lahko najdete članke, vadnice in pogosta vprašanja v zvezi z različnimi temami.
Podjetje je prisotno tudi na platformah družbenih medijev, kot sta Twitter in Facebook. Prek teh kanalov se lahko obrnete na ekipo za podporo strankam E-goi in morda vam bodo lahko pomagali ali vas usmerili do ustreznih virov. Upoštevajte, da se odzivni časi lahko razlikujejo glede na metodo, ki jo izberete, nekatere težave pa lahko zahtevajo več časa za rešitev kot druge.
Nenazadnje je forum skupnosti koristno mesto za nasvete drugih potrošnikov. Za nenujne zadeve lahko stranke najdejo nasvete za svoje težave, če so naslovljene preko foruma skupnosti podjetja.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih