Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Minds. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Minds. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Minds in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Minds stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odprtokodno družbeno omrežje v lasti skupnosti, namenjeno zasebnosti, svobodi govora, monetizaciji in decentralizaciji.
Minds je odprtokodno družbeno omrežje v lasti skupnosti, namenjeno zasebnosti, svobodi govora, monetizaciji in decentralizaciji.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Minds ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto in samopostrežno podporo.
Na Minds se lahko obrnete po e-pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo info@minds.com
Ne, Minds nima podpore za klepet v živo.
Minds nima telefonske podpore strankam.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih