Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Nakivo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Nakivo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Nakivo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Nakivo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nakivo je rešitev za zaščito podatkov in obnovitev po katastrofi za podjetja vseh velikosti. Zagotavlja zanesljivo, avtomatizirano in stroškovno učinkovito zaščito podatkov za fizična, virtualna in oblačna okolja. Nakivo podpira več kot 500 prodajalcev in tehnologij, vključno z VMware, Hyper-V, Amazon EC2, Microsoft Azure in Office 365. Organizacijam pomaga zaščititi njihove podatke in aplikacije z varnostnimi kopijami, replikacijo in obnovitvijo spletnega mesta ter preizkusiti njihove načrte za obnovitev po nesreči z običajnimi DR svedri.
Nakivo nudi tehnično podporo svojim strankam prek različnih kanalov, vključno s telefonom, e-pošto, klepetom v živo in spletnimi zahtevki za podporo – kontaktni obrazec. Stranke lahko dostopajo tudi do baze znanja Nakivo za vire za samopomoč, kot so vadnice, uporabniški priročniki in pogosta vprašanja. Poleg tega Nakivo ponuja celovite možnosti usposabljanja na kraju samem in na daljavo za stranke, da zagotovi, da lahko kar najbolje izkoristijo svojo rešitev Nakivo. Hitro pomoč in navdih lahko stranke najdejo prek kanalov družbenih medijev, na dnu spletnega mesta podjetja.
Najboljši način za stik s podporo strankam Nakivo je, da pošljete zahtevo na njihovi spletni strani ali jih kontaktirate po e-pošti na support@nakivo.com, skupaj s telefonsko podporo na + 44 207 193 1230. Klepet v živo je na voljo 24/7. Svojo poizvedbo lahko objavite tudi v njihovih računih družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter ali LinkedIn. Če želite, je kadar koli na voljo samopostrežna baza znanja ali forum skupnosti za hitre nasvete vrstnikov.
Nakivo je robustna rešitev za zaščito podatkov za naročnikova virtualna, fizična okolja, okolja v oblaku in SaaS.
Ekipa za pomoč uporabnikom podjetja Nakivo ponuja naslednje podporne kanale: e-pošto, telefonske klice, klepet v živo, bazo znanja, forum za stranke ali podporo družbenih medijev.
Nakivo lahko kontaktirate tako, da pokličete njihovo linijo za pomoč, jim pošljete e-pošto, uporabite bazo znanja, forum za stranke ali klepet v živo. Lahko pa uporabite njihovo podporo družbenih medijev.
Njihovo podporo lahko kontaktirate tako, da pišete e-pošto na support@nakivo.com.
Da, Nakivo ima podporo za klepet v živo.
Njihovo telefonsko linijo lahko pokličete na +44 207 193 1230.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih