Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja NING. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja NING. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto NING in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja NING stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
NING je družabna spletna platforma, ki vam ponuja orodja in priložnosti za zagon in razvoj vaše spletne skupnosti.
NING je družabna spletna platforma, ki vam ponuja orodja in priložnosti za zagon in razvoj vaše spletne skupnosti.
Ekipa za podporo strankam NING ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih in samopostrežno podporo.
NING lahko kontaktirate preko email sporočil, klicem v klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na support@ning.com
Ne, NING Zapier nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličite njihov klicni center za pomoč +1 855-233-6436
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih