Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Odoo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Odoo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Odoo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Odoo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odoo je nabor programskih orodij za poslovno upravljanje, vključno s CRM, e-poslovanjem, obračunavanjem, računovodstvom in drugimi.
Odoo je nabor programskih orodij za poslovno upravljanje, vključno s CRM, e-poslovanjem, obračunavanjem, računovodstvom in drugimi.
Ekipa za podporo strankam Odoo ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih, podporo na forumu in samopostrežno podporo.
Odoo lahko kontaktirate preko email sporočila, kličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih omrežij. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Podporo lahko kontaktirate preko email na info@odoo.com
Ne, Odoo nima klepeta v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, jih kontaktirajte na liniji za pomoč +1 (650) 289-8234
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih