Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Odoo kontakti za podporo

Odoo kontakti za podporo

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Odoo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Odoo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Odoo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Odoo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Odoo kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Odoo po e-pošti

Odoo Podpora preko e-pošte

info@odoo.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Odoo

Odoo Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Odoo

Odoo Podpora preko klicnega centra

+1 (650) 289-8234

Kontakti podpore za družbene medije

Odoo Facebook Stran

Odoo Facebook Stran

facebook.com/odoo

Odoo Twitter

Odoo Twitter

twitter.com/Odoo

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Odoo Pogoji in določila

Odoo Pogoji in določila

N/A

Odoo Politika zasebnosti

Odoo Politika zasebnosti

N/A

Odoo Varnostna politika

Odoo Varnostna politika

N/A

Odoo GDPR

Odoo GDPR

N/A

Odoo Wikipedia stran

Odoo Wikipedia stran

N/A

Odoo Partnerski program

Odoo Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Odoo?

Odoo je nabor programskih orodij za poslovno upravljanje, vključno s CRM, e-poslovanjem, obračunavanjem, računovodstvom in drugimi.

 

Katere vrste podpore ponuja Odoo?

Ekipa za podporo strankam Odoo ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih, podporo na forumu in samopostrežno podporo.

 

Kako kontaktiram Odoo?

Odoo lahko kontaktirate preko email sporočila, kličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih omrežij. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je Odoo's email naslov?

Podporo lahko kontaktirate preko email na info@odoo.com

Ali ima Odoo klepet v živo?

Ne, Odoo nima klepeta v živo.

 

Kako govorim z nekom pri Odoo?

Če imate raje telefonsko podporo, jih kontaktirajte na liniji za pomoč +1 (650) 289-8234

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico