Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja PADI. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja PADI. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto PADI in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja PADI stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
PADI je vodilna svetovna organizacija za usposabljanje potapljačev.
PADI je vodilna svetovna organizacija za usposabljanje potapljačev.
Ekipa za podporo strankam PADI ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na PADI se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo customerservices.emea@padi.com
Ne, PADI nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 949 858 7234
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih