Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • PADI kontakti za klepet v živo

PADI kontakti za klepet v živo

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja PADI. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja PADI. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto PADI in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja PADI stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

PADI kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke PADI po e-pošti

PADI Podpora preko e-pošte

customerservices.emea@padi.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja PADI

PADI Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo PADI

PADI Podpora preko klicnega centra

+1 949 858 7234

Izvedite več o izdelkih PADI

PADI Baza znanja

https://www.padi.com/help

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti PADI

PADI Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

PADI Instagram

PADI Instagram

instagram.com/paditv/

PADI Facebook Stran

PADI Facebook Stran

facebook.com/PADI

PADI Twitter

PADI Twitter

twitter.com/PADI

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

PADI Pogoji in določila

PADI Pogoji in določila

N/A

PADI Politika zasebnosti

PADI Politika zasebnosti

N/A

PADI Varnostna politika

PADI Varnostna politika

N/A

PADI GDPR

PADI GDPR

N/A

PADI Wikipedia stran

PADI Wikipedia stran

N/A

PADI Partnerski program

PADI Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je PADI?

PADI je vodilna svetovna organizacija za usposabljanje potapljačev. 

Kakšno podporo ponuja PADI?

Ekipa za podporo strankam PADI ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik s PADI?

Na PADI se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e-poštni naslov PADI?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo customerservices.emea@padi.com

Ali ima PADI klepet v živo?

Ne, PADI nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom pri PADI?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 949 858 7234

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico