Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Reverb. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Reverb. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Reverb in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Reverb stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Reverb je največja spletna tržnica, namenjena prodaji in nakupu novih, rabljenih in starih glasbenih inštrumentov ter opreme.
Reverb je največja spletna tržnica, namenjena prodaji in nakupu novih, rabljenih in starih glasbenih inštrumentov ter opreme.
Podporna služba podjetja Reverb ponuja naslednje podporne kanale: klicni center, družbena omrežja in samopostrežno podporo.
Podjetje Reverb lahko kontaktirate s klicem na njihovo telefonsko številko, ali pa jim pustite sporočilo na enem od družbenih omrežij. Če pa imate raje samopostrežno pomoč, pa lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Reverb lahko kontaktirate, če izpolnete obrazec. Poiščite gumb "Need Help" na https://reverb.com/.
Ne, podjetje Reverb ne ponuja klepeta v živo.
Če imate raje podporo preko telefona, jih lahko pokličete na (866) 279-4489
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih