Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • SAS kontakti podporne službe

SAS kontakti podporne službe

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja SAS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja SAS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto SAS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja SAS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

SAS kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke SAS po e-pošti

SAS Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja SAS

SAS Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo SAS

SAS Podpora preko klicnega centra

+61-2 9428 0444

Izvedite več o izdelkih SAS

SAS Baza znanja

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

SAS Instagram

SAS Instagram

N/A

SAS Facebook Stran

SAS Facebook Stran

facebook.com/SASAustNZ

SAS Twitter

SAS Twitter

twitter.com/sas_anz

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

SAS Pogoji in določila

SAS Pogoji in določila

N/A

SAS Politika zasebnosti

SAS Politika zasebnosti

N/A

SAS Varnostna politika

SAS Varnostna politika

N/A

SAS GDPR

SAS GDPR

N/A

SAS Wikipedia stran

SAS Wikipedia stran

N/A

SAS Partnerski program

SAS Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je SAS?

Podjetje SAS je vodilno na področju programske opreme in storitev za poslovno analitiko in največji, neodvisni ponudnik na tržišču poslovne inteligence.

Kakšne oblike podpore ponuja SAS?

Podporna služba podjetja SAS ponuja podporo preko naslednjih kanalov: klicni center, družbena omrežja in samopostrežna podpora.

Kako kontaktiram SAS?

Podjetje SAS lahko kontaktirate s klicem na njihovo telefonsko številko ali pa jim pošljete sporočilo na enem od družbenih omrežij. Če pa imate raje samopostrežno podporo, pa lahko uporabite njihovo bazo znanja.

Kakšen je elektronski naslov podjetja SAS?

Podjetje SAS ne ponuja podpore po elektronski pošti. 

 

 

Ponuja SAS tudi klepet v živo?

Ne, podjetje SAS ne ponuja klepeta v živo.

 

Kako lahko govorim z nekom iz podjetja SAS?

Če imate raje podporo preko telefona, jih lahko pokličete na +61-2 9428 0444

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico