Kontakti za pomoč in podporo strankam podjetja SAS, vključno s telefonsko številko in družbenimi omrežji. Baza znanja na voljo za samopostrežno podporo, klepet v živo in elektronska pošta niso na voljo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja SAS. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja SAS. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto SAS in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja SAS stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Podjetje SAS je vodilno na področju programske opreme in storitev za poslovno analitiko in največji, neodvisni ponudnik na tržišču poslovne inteligence.
Podjetje SAS je vodilno na področju programske opreme in storitev za poslovno analitiko in največji, neodvisni ponudnik na tržišču poslovne inteligence.
Podporna služba podjetja SAS ponuja podporo preko naslednjih kanalov: klicni center, družbena omrežja in samopostrežna podpora.
Podjetje SAS lahko kontaktirate s klicem na njihovo telefonsko številko ali pa jim pošljete sporočilo na enem od družbenih omrežij. Če pa imate raje samopostrežno podporo, pa lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Podjetje SAS ne ponuja podpore po elektronski pošti.
Ne, podjetje SAS ne ponuja klepeta v živo.
Če imate raje podporo preko telefona, jih lahko pokličete na +61-2 9428 0444
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih