Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Sched
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sched. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sched. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sched in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sched stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sched je vodilna platforma za registracijo dogodkov in urejanje obiskov dogodkov.
Sched je vodilna platforma za registracijo dogodkov in urejanje obiskov dogodkov.
Podporna služba podjetja Sched ponuja naslednje kanale podpore: elektronska pošta, klicni center in družbena omrežja.
Podjetje Sched lahko kontaktirate po elektronski pošti, s klicem na njihovo telefonsko številko, ali pa jim pustite sporočilo na enem od družbenih omrežij.
Njihovi podporni službi lahko pišete na naslov support@sched.com
Ne, podjetje Sched ne ponuja klepeta v živo.
Če imate raje podporo preko telefona, jih lahko pokličete na številko (+1) 888-312-1777
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih