Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sched. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sched. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sched in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sched stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sched je vodilna platforma za registracijo dogodkov in urejanje obiskov dogodkov.
Sched je vodilna platforma za registracijo dogodkov in urejanje obiskov dogodkov.
Podporna služba podjetja Sched ponuja naslednje kanale podpore: elektronska pošta, klicni center in družbena omrežja.
Podjetje Sched lahko kontaktirate po elektronski pošti, s klicem na njihovo telefonsko številko, ali pa jim pustite sporočilo na enem od družbenih omrežij.
Njihovi podporni službi lahko pišete na naslov support@sched.com
Ne, podjetje Sched ne ponuja klepeta v živo.
Če imate raje podporo preko telefona, jih lahko pokličete na številko (+1) 888-312-1777
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih