Kontaktne informacije za ekipo za pomoč strankam podjetja Sonos. Vključuje telefonsko številko, e-poštni naslov in družbene medije.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Sonos. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Sonos. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Sonos in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Sonos stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sonos je podjetje, ki se ukvarja z zvočno izkušnjo.
Sonos je podjetje, ki se ukvarja z zvočno izkušnjo.
Podporna služba podjetja Sonos ponuja naslednje podporne kanale: elektronska pošta, klicni center, družbena omrežja in forum.
Podporno službo podjetja Sonos lahko kontaktirate tako, da jim pošljete elektronsko sporočilo, jih pokličete po telefonu, ali pa jim pustite sporočilo na enem od družbenih omrežij. Če pa imate raje samopostrežno podporo, pa lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Njihovi podporni službi lahko pišete na support@sonos.com
Ne, podjetje Sonos ne ponuja klepeta v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, jih lahko pokličete na 1-800-680-234
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih