Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Adaware. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Adaware. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Adaware in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Adaware stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Adaware je vodilen na področju varnosti in zasebnosti interneta. Ponujamo preproste, brezskrbne rešitve, ki izboljšajo vašo spletno izkušnjo
Adaware je vodilen na področju varnosti in zasebnosti interneta. Ponujamo preproste, brezskrbne rešitve, ki izboljšajo vašo spletno izkušnjo.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto prek obrazca, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Adaware se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo prek obrazca ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Adaware nima podpore prek e-pošte. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec:
https://www.adaware.com/myadaware/contact
Ne, Adaware ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Adaware nima telefonske podpore.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih