Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč AfterShip

Stiki službe za pomoč AfterShip

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Aftership. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Aftership. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Aftership in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Aftership stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Aftership kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Aftership po e-pošti

Aftership Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja Aftership

Aftership Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Aftership

Aftership Podpora preko klicnega centra

N/A

Izvedite več o izdelkih Aftership

Aftership Baza znanja

https://help.aftership.com/hc/en-us

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Aftership

Aftership Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Aftership Instagram

Aftership Instagram

instagram.com/aftership/

Aftership Facebook Stran

Aftership Facebook Stran

facebook.com/aftership/

Aftership Twitter

Aftership Twitter

twitter.com/aftership

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Aftership Pogoji in določila

Aftership Pogoji in določila

N/A

Aftership Politika zasebnosti

Aftership Politika zasebnosti

N/A

Aftership Varnostna politika

Aftership Varnostna politika

N/A

Aftership GDPR

Aftership GDPR

N/A

Aftership Wikipedia stran

Aftership Wikipedia stran

N/A

Aftership Partnerski program

Aftership Partnerski program

N/A

Pogosta vprašanja

Kaj je AfterShip?

AfterShip ponuja avtomatizirane in prilagodljive poslovne rešitve SaaS, optimizacijo po nakupu na enem mestu za prodajalce podjetij e-trgovine in spletne tržnice.

Kakšno podporo ponuja AfterShip?

Ekipa za pomoč strankam podjetja AfterShip ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z AfterShip?

Na AfterShip se lahko obrnete tako, da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e-poštni naslov AfterShip?

Na AfterShip se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new

Ali AfterShip vsebuje klepet v živo?

Ne, AfterShip ne vsebuje podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom iz AfterShip?

AfterShip nima telefonske podpore/p>

 

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico