Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Aftership. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Aftership. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Aftership in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Aftership stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
AfterShip ponuja avtomatizirane in prilagodljive poslovne rešitve SaaS, optimizacijo po nakupu na enem mestu za prodajalce podjetij e-trgovine in spletne tržnice.
AfterShip ponuja avtomatizirane in prilagodljive poslovne rešitve SaaS, optimizacijo po nakupu na enem mestu za prodajalce podjetij e-trgovine in spletne tržnice.
Ekipa za pomoč strankam podjetja AfterShip ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na AfterShip se lahko obrnete tako, da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na AfterShip se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Ne, AfterShip ne vsebuje podpore za klepet v živo.
AfterShip nima telefonske podpore/p>
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih