Neposredni kontakti službe za pomoč strankam v podjetju Barion prek e-pošte, klepeta v živo in klicnega centra, ter povezave do družbenih medijev. Baza znanja za samopostrežno podporo ni na voljo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Barion. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Barion. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Barion in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Barion stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Barion je elektronski plačilni sistem s pametnimi prehodi. Sprejmite plačila s karticami na spletu za 1% ali manj.
Barion je elektronski plačilni sistem s pametnimi prehodi. Sprejmite plačila s karticami na spletu za 1% ali manj.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Barion se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo telefonsko številko ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Barion nima podpore prek e-pošte.
Ne, Barion ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +36 1 464 70 99.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih