Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Barracuda

Stiki službe za pomoč Barracuda

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Barracuda. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Barracuda. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Barracuda in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Barracuda stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Barracuda kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Barracuda po e-pošti

Barracuda Podpora preko e-pošte

support@barracuda.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Barracuda

Barracuda Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Barracuda

Barracuda Podpora preko klicnega centra

+44 118 338 4600

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Barracuda

Barracuda Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Barracuda Instagram

Barracuda Instagram

instagram.com/barracudanetworks/

Barracuda Facebook Stran

Barracuda Facebook Stran

facebook.com/BarracudaNetworks

Barracuda Twitter

Barracuda Twitter

twitter.com/barracuda

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Barracuda Pogoji in določila

Barracuda Pogoji in določila

N/A

Barracuda Politika zasebnosti

Barracuda Politika zasebnosti

N/A

Barracuda Varnostna politika

Barracuda Varnostna politika

N/A

Barracuda GDPR

Barracuda GDPR

N/A

Barracuda Wikipedia stran

Barracuda Wikipedia stran

N/A

Barracuda Partnerski program

Barracuda Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Barracuda?

Barracuda ščiti e -pošto, omrežja, podatke in aplikacije z inovativnimi rešitvami, ki rastejo in se prilagajajo potovanju strank.

Kakšno podporo ponuja Barracuda?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Airbus ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z Barracuda?

Z Barracudo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e-poštni naslov Barracuda?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -pošto na   support@barracuda.com 

Ali Barracuda vsebuje klepet v živo?

Yes, Barracuda vsebuje podporo klepeta v živo. Pojdi na dno strani: https://www.barracuda.com/support and find the chat button.

 

 

Kako naj govorim z nekom iz Barracuda?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: +44 118 338 4600

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico