Stiki za pomoč strankam podjetja Bepress vključujejo e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo. Najdete jih na spletni strani Bepress. Podjetje je akademsko in komercialno, s sedežem v skupini RELX.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja bepress. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja bepress. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto bepress in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja bepress stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bepress je komercialno, akademsko podjetje za programsko opremo v lasti skupine RELX.
Bepress je komercialno, akademsko podjetje za programsko opremo v lasti skupine RELX.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Bepress ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Bepress se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na support@bepress.com.
Ne, Bepress ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč https://bepress.com/contact-us/
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih