Stiki in podpora strankam podjetja Bizzabo - kontaktne informacije za e-pošto, klicni center, družabna omrežja in samopostrežno podporo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Bizzabo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Bizzabo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Bizzabo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Bizzabo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bizzabova programska oprema za vse v enem omogoča osebne, navidezne in hibridne dogodke, ki z inteligentnim in namernim osebnim sodelovanjem prinašajo edinstvene izkušnje udeležencem.
Bizzabova programska oprema za vse v enem omogoča osebne, navidezne in hibridne dogodke, ki z inteligentnim in namernim osebnim sodelovanjem prinašajo edinstvene izkušnje udeležencem.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Bizzabo ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo
Na Bizzabo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete na vročo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -pošto na support@bizzabo.com
Ne, Bizzabo ne vsebuje podpora prek klepeta v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: +1 800-604-2499
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih