Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja CafePress. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja CafePress. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto CafePress in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja CafePress stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CafePress je najboljša spletna trgovina z darili na svetu
CafePress je najboljša spletna trgovina z darili na svetu.
Ekipa za pomoč strankam podjetja CafePress ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na CafePress se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Druga možnost je, da uporabite njihov forum, če imate raje samopostrežno podporo.
CafePress nima podpore prek e-pošte.
Da, CafePress vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na dno strani: https://www.cafepress.com/ and find the chat button.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (844) 988-0030.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih