Stiki službe za pomoč strankam podjetja Capterra vključujejo kontaktne podatke za podporo, kot so e-pošta, klicni center in družabna omrežja. Lahko pa tudi uporabite njihovo bazo znanja za samopostrežno podporo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Capterra. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Capterra. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Capterra in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Capterra stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra milijonom ljudi pomaga najti najboljšo poslovno programsko opremo.
Capterra milijonom ljudi pomaga najti najboljšo poslovno programsko opremo.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Capterra ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Capterro se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na info@capterra.com.
Ne, Capterra ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (703) 584-1700.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih