Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Care.com. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Care.com. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Care.com in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Care.com stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Care.com je podjetje za potrošniško tehnologijo s srcem. Na misiji smo, da rešimo človeški izziv, s katerim se vsi soočamo: najti veliko skrb za tiste, ki jih imamo radi.
Care.com je podjetje za potrošniško tehnologijo s srcem. Na misiji smo, da rešimo človeški izziv, s katerim se vsi soočamo: najti veliko skrb za tiste, ki jih imamo radi.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Care ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Care se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Care se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:
https://www.care.com/en-gb/contact-us
Ne, Care ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 781-642-5900.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih