Kontakti podpore strankam CARTO, vključno s klicnim centrom in družbenimi mediji ter bazo znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja CARTO. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja CARTO. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto CARTO in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja CARTO stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CARTO je platforma za računalništvo v oblaku za programsko opremo kot storitev (SaaS), ki ponuja orodja za GIS, spletno preslikavo in prostorske podatke.
CARTO je platforma za računalništvo v oblaku za programsko opremo kot storitev (SaaS), ki ponuja orodja za GIS, spletno preslikavo in prostorske podatke.
Ekipa za pomoč strankam podjetja CARTO ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na CARTO se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na support@carto.com.
Ne, CARTO ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 917-463-3232.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih