Brezplačen preizkus
  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč CARTO

Stiki službe za pomoč CARTO

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja CARTO. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja CARTO. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto CARTO in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja CARTO stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

CARTO kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke CARTO po e-pošti

CARTO Podpora preko e-pošte

support@carto.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja CARTO

CARTO Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo CARTO

CARTO Podpora preko klicnega centra

+1 917-463-3232

Izvedite več o izdelkih CARTO

CARTO Baza znanja

https://carto.com/developers/

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti CARTO

CARTO Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

CARTO Instagram

CARTO Instagram

N/A

CARTO Facebook Stran

CARTO Facebook Stran

facebook.com/CartoDB

CARTO Twitter

CARTO Twitter

twitter.com/CARTO

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

CARTO Pogoji in določila

CARTO Pogoji in določila

N/A

CARTO Politika zasebnosti

CARTO Politika zasebnosti

N/A

CARTO Varnostna politika

CARTO Varnostna politika

N/A

CARTO GDPR

CARTO GDPR

N/A

CARTO Wikipedia stran

CARTO Wikipedia stran

N/A

CARTO Partnerski program

CARTO Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je CARTO?

CARTO je platforma za računalništvo v oblaku za programsko opremo kot storitev (SaaS), ki ponuja orodja za GIS, spletno preslikavo in prostorske podatke.

Kakšno podporo ponuja CARTO?

Ekipa za pomoč strankam podjetja CARTO ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

 

 

Kako stopim v stik z CARTO?

Na CARTO se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

 

Kakšen je e-poštni naslov CARTO?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na support@carto.com.

Ali CARTO vsebuje klepet v živo?

Ne, CARTO ne vsebuje podpore za klepet v živo.

 

 

Kako naj govorim z nekom iz CARTO?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč  +1 917-463-3232.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico