Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Discord. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Discord. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Discord in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Discord stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Discord je najlažji način za govor, video in besedilo. Pogovarjajte se, klepetajte, družite se in ostanite blizu s prijatelji in skupnostmi.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Discord ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na Discord se lahko obrnete po e -pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete sporočilo na support@discordapp.com.
Ne, Discord ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Odvisno od tega, kakšno podporo potrebujete. Discord nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih