Kontaktne informacije in kanali podpore za stranke Duolingo v Sloveniji, vključno z e-pošto, družabnimi mediji in forumom.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Duolingo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Duolingo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Duolingo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Duolingo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Duolingo je brezplačna platforma za množično učenje jezikov in prevajanje besedil tujih jezikov.
Duolingo je brezplačna platforma za množično učenje jezikov in prevajanje besedil tujih jezikov.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Duolingo ponuja naslednje kanale podpore: e-pošta prek oddaje obrazca, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Duolingo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo prek obrazca ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Duolingo ne vsebuje podpore prek e-pošte. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec: https://support.duolingo.com/hc/cs/requests/new
Ne, Duolingo ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Duolingo nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih