Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja eventbrite. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja eventbrite. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto eventbrite in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja eventbrite stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
eventbrite.com/support/articles/en_US/Troubleshooting/eventbrite-privacy-policy?lg=en_US
N/A
N/A
N/A
N/A
Eventbrite je globalni samopostrežni vstopnični sistem za izkušnje v živo, ki vsakomur omogoča ustvarjanje, deljenje, iskanje in udeležbo na dogodkih.
Ekipa za podporo strankam podjetja Eventbrite ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Eventbrite se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Eventbrite se lahko obrnete na: https://www.eventbrite.com/support/contact-us
Da, Eventbrite vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na dno strani: https://www.eventbrite.com/blog/ in poiščite gumb za klepet.
Če imate raje klicno podporo, lahko pokličete njihovo telefonsko številko za pomoč 1-877-620-9578
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih