Stiki in kontakti za pomoč strankam Fandom, vključno z e-pošto, telefonom, klepetom v živo, bazo znanja ter družbenimi mediji.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Fandom. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Fandom. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Fandom in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Fandom stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
fandom.com/politika-zasebnosti
N/A
N/A
N/A
N/A
Fandom ponuja dom za raziskovanje, prispevanje in praznovanje sveta pop kulture.
Fandom ponuja dom za raziskovanje, prispevanje in praznovanje sveta pop kulture.Fandom ponuja dom za raziskovanje, prispevanje in praznovanje sveta pop kulture.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Fandom se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na community@fandom.com.
Ne, Fandom ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (415) 762-0780.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.