Stiki službe za pomoč strankam podjetja Gale: kontaktne informacije za podporo preko e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra in družbenih medijev ter povezave do baze znanja in pravnih informacij.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Gale. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Gale. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Gale in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Gale stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Znanstveni viri Gale vključujejo zbirke podatkov in primarne vire ter učne vire in izdelke za šole in knjižnice.
Znanstveni viri Gale vključujejo zbirke podatkov in primarne vire ter učne vire in izdelke za šole in knjižnice.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Gale se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete na vročo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na email to gale.technicalsupport@cengage.com.
Ne, Gale ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 1-800-877-4253.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih