Stiki in kanali podpore ekipe za pomoč strankam Gravatar: podpora po e-pošti in samopostrežna podpora preko baze znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Gravatar. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Gravatar. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Gravatar in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Gravatar stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Gravatar agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 3 dni .
Gravatar agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 3 dni .
Gravatar prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 3 dni .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Gravatar je brezplačna storitev za lastnike spletnih mest, razvijalce in uporabnike.
Gravatar je programska oprema kot storitveno podjetje. Gravatar je brezplačna storitev za lastnike spletnih mest, razvijalce in uporabnike. Samodejno je vključen v vsak račun WordPress.com, upravlja pa ga in podpira Automattic.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Gravatar ponuja naslednje kanale podpore: podporo po e-pošti in samopostrežno podporo.
Na skupino za podporo podjetja Gravatar se lahko obrnete po e -pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -pošto na support@gravatar.com
Ne, Gravatar ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Gravatar nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih