Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Hesk. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Hesk. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Hesk in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Hesk stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Hesk je programska oprema, ki organizacijam za informacijsko tehnologijo (IT) ponuja zmogljivosti za pomoč uporabnikom.
Kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom Hesk prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in samopostrežne podpore.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Hesk ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Hesk se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete na vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na info@sysaid.com.
No, Hesk ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 1-800-686-7047.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih