Stiki službe za pomoč podjetja LinkedIn
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja LinkedIn. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja LinkedIn. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto LinkedIn in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja LinkedIn stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
LinkedIn agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 2 dneva .
LinkedIn agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 2 dneva .
LinkedIn prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 2 dneva .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
LinkedIn je podjetje za programsko opremo in internetne storitve.
LinkedIn je programska oprema & amp; podjetje za internetne storitve. LinkedIn je največje svetovno profesionalno omrežje na internetu.
Ekipa za pomoč strankam podjetja LinkedIn ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na skupino za podporo LinkedIn, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
LinkedIn ne vsebuje podpore prek e-pošte.
Ne, LinkedIn ne vsebuje podpore za klepet v živo.
LinkedIn nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih