Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč LinkedIn

Stiki službe za pomoč LinkedIn

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja LinkedIn. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja LinkedIn. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto LinkedIn in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja LinkedIn stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

LinkedIn kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke LinkedIn po e-pošti

LinkedIn Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja LinkedIn

LinkedIn Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo LinkedIn

LinkedIn Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti LinkedIn

LinkedIn Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

LinkedIn Instagram

LinkedIn Instagram

instagram.com/linkedin/

LinkedIn Facebook Stran

LinkedIn Facebook Stran

facebook.com/LinkedIn/

LinkedIn Twitter

LinkedIn Twitter

twitter.com/linkedin

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

LinkedIn agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 2 dneva .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

LinkedIn agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 2 dneva .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

LinkedIn prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 2 dneva .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

LinkedIn Pogoji in določila

LinkedIn Pogoji in določila

N/A

LinkedIn Politika zasebnosti

LinkedIn Politika zasebnosti

N/A

LinkedIn Varnostna politika

LinkedIn Varnostna politika

N/A

LinkedIn GDPR

LinkedIn GDPR

N/A

LinkedIn Wikipedia stran

LinkedIn Wikipedia stran

N/A

LinkedIn Partnerski program

LinkedIn Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je LinkedIn?

LinkedIn je programska oprema & amp; podjetje za internetne storitve. LinkedIn je največje svetovno profesionalno omrežje na internetu.

 

Kakšno podporo ponuja LinkedIn?

Ekipa za pomoč strankam podjetja LinkedIn ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z LinkedIn?

Lahko se obrnete na skupino za podporo LinkedIn, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov LinkedIn?

LinkedIn ne vsebuje podpore prek e-pošte.

Ali LinkedIn vsebuje klepet v živo?

Ne, LinkedIn ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz LinkedIn?

LinkedIn nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico