Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Lynda. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Lynda. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Lynda in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Lynda stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Lynda.com je vodilno spletno učno podjetje, ki vsakomur pomaga pri učenju podjetij, tehnologije in ustvarjalnih sposobnosti za doseganje osebnih in poklicnih ciljev.
Lynda.com je vodilno spletno učno podjetje, ki vsakomur pomaga pri učenju podjetij, tehnologije in ustvarjalnih sposobnosti za doseganje osebnih in poklicnih ciljev.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Lynda ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, forum in samopostrežno podporo.
Z Lyndo se lahko obrnete tako, da jim po e -pošti pošljete obrazec, pokličete njihovo vročo linijo ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Z Lyndo se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:
https://www.linkedin.com/help/lynda/ask
Ne, Lynda ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 (805) 477‑3900.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih